søndag 22. mai 2011

Sommerlig vår

 I dag har minien og jeg vært på skogstur i sola. Vi har virkelig hatt noen fantastiske sommerdager de siste ukene, men det er vel strengt tatt fremdeles vår? De nærmeste dagene skal det dryppe litt og det trengs. Bakken er knasende tørr, og skogbrannfaren er ekstremt høy (varsko!).

Vi har hatt dugnad i borettslaget vårt i dag. Til og med minien ble dratt ut på et teppe der han satt og lekte med husnøklene mens jeg fjernet vissent løv fra rosebuskene. Vi gikk inn etter en stund, mens Timotei holdt det gående enda et par timer. Godt jobba, handyman!! ;)

2 kommentarer:

Karoline sa...

Så flink dokker e som deltat på dugnad :) Og for et fint bilde du har tatt! Legg ut flere!
Eg prøvde å delta på de to dugnadene som har vært her mens eg har bodd her. Har avlyst planer og gjort alt klart, men så glemt det eller sovnet rett før. No tror alle at eg e en lat dritt, men det var faktisk uhell!

Valgjerd sa...

Skjønne snille deg, trenger litt påfyll etter flere dager sammen forrige uke. Mye vil ha mer :)