lørdag 29. mai 2010

"No e d sommer bare klapp klapp..

..i hendern, og hvis du føle dæ litt slapp slapp -i tennern...!"
Noen som kjenner igjen Are og Odins sommersang fra noen år tilbake? Jeg nynner litt på den for tiden (fikk skikkelig sommerstemning etter å ha plantet jordbær og tomat i "hagen"), og jeg må innrømme at min versjon av sangen er feil. Mamma holdt på å le seg i hjel da hun hørte hva jeg sang, for i den virkelige verden så er teksten slik: No e d sommer bare klapp klapp -i hendern, og hvis du føle dæ litt slapp slapp -bit tennern- sammen for d e hipp, som happ, happ på strendern... osv. Kjedelig!
Jeg synes ofte at man kan bli litt slapp i tennene når det er sommer og skikkelig varmt og tennene ikke makter å tygge gjennom annet enn porøst og saftig vannmelonkjøtt...

I dag har jeg klipt meg KORT!
Og frisøren Matilde lagde nydelige krøller på meg (som jeg riktignok har sovet på i sofaen i noen timer da dette bildet ble tatt), med en SLETTEtang! Som hun for øvrig virkelig anbefalte meg å kjøpe. Den kostet den nette sum av 1999 kroner, så eehh, nei takk. Jeg eier ikke en gang en hårføner! (Hmm, nå kjente jeg plutselig at jeg fikk veldig lyst på den slettetanga likevel...) Og her kan dere se hvor uflidd badet vårt ser ut for tiden, men støvsugeren ligger i bakgrunnen og gir lovnad om bedre tider ;)

På jobben fikk jeg denne nydelige buketten:
Det varmer å vite at noen er fornøyd med arbeidet man gjør! :)

I morgen skal jeg i bryllupsfeiring. Venninnen min giftet seg på tinghuset i fjor på nøyaktig samme dato, og i år står feiringen for tur. Jeg gleder meg!
Og sist, men ikke minst: På søndag kommer Timotei!

God helg!

1 kommentar:

Karoline sa...

Håret ditt ble utrolig fint! Ble nesten trollbundet at det andre bildet av deg, du e så nydelig! :) Og så har du en så stor og fin mage! Du ser jo ut som en gudinne, når eg blir gravid så ser eg sikkert ut som et nesehorn.

Ikke kjøp den rettetanga enda, sjekk litt på nett og sånt først. Håpe du får det fint på bryllupsfest i morgen, - og det blir sikkert deilig å få Timotei hjem :)

Ha en fin helg!