tirsdag 31. august 2010

Vinnerlykke!

I sommer var jeg så heldig å vinne i en giveaway som 4ChildrenOrghanic sto for, og se hva som dumpet ned i postkassen vår nordpå: *klapper i hendene*
En herlig body i en frisk oransjefarge laget av organisk bomull (merket Serendipity er fantastisk!), en knallgod solkrem uten skadelige ingredienser (med solfaktor 30), en hvit, nydelig solhatt (som jeg dessverre ikke klarte å få pene bilder av, siden poden er for liten - den vil nok bli mye brukt neste sommer!) og en søt tøypose som nå er tatt i bruk som bleiepose. Tusen takk!

I tillegg har jeg vunnet i Noe på hjertets store gavedryss! Pakken kom i posten i dag - hurra! :)
Jeg vant et par mansjettknapper som Timotei helt sikkert vil bli veldig glad for. Det står "super helt" eller "helt super" på dem, alt etter hva man foretrekker - jeg synes begge deler passer helt perfekt! :) Jeg vant også et par kjempeskjønne "frk. fryd"-øredobber som jeg skal bruke selv, samt tre ganske store knapper som ser ut som gamle klokker *sukk* Så fine! Alt er fra Snella og Petronella, norsk design som jeg er så glad i. Tusen takk!

Ingen kommentarer: