tirsdag 31. august 2010

Pinnsvin

Da Timotei og jeg kjørte avgårde til sykehuset for å føde, luntet et pinnsvin over veien foran bilen vår. Jeg tenkte med meg selv at pinnsvinet var lykkebringende, og det var det jo også ;) Lilleprinses har en liten pinnsvinbamse i vogga si, og nå har jeg kommet over dette stoffet i nettbutikken Tamo:
Mon tro om dette kan bli til noe? Dessverre har jeg ikke noe videre med syferdigheter, ei heller maskin (jeg har en Janome sew mini - eller noe i den duren - til den nette sum av 499 kroner). Man blir så lett inspirert av alle de sykyndige!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åjj så mye fint du har vunnet på give-away;) Du må bare prøve deg fram med stoffet. Sikklesmekker og lue tror jeg alle kan få til. Kan sende deg mønster på det om du skulle være interessert;) Lykke til!