mandag 20. september 2010

1 stk. rød Bettie i str. 38?

Jeg er klar over at sommeren og den herlige badesesongen er over for denne gang. Likevel, når jeg lar jeg tankene fly, flyr de av en eller annen grunn til varmere strøk. Kanskje kommer det av at denne sommeren forsvant i ammetåka? Og før ammetåka satte inn, var ikke min enorme fotballmage en eneste tur på stranda - merkelig nok!

På jakt etter sol og sommer her på nettet kom jeg tilfeldigvis over denne nydelige badedrakten som jeg falt for allerede i fjor sommer da den ble lansert, men som jeg da syntes var for dyr. Jeg vil tro at den fremdeles er like kostbar, og nå er den mye vanskeligere å få tak i på grunn av den store etterspørselen og det lave antallet badedrakter (kun 900!!), men siden mammamagen ikke er like fin i bikini lenger, ønsker jeg meg denne mer enn noe annet plagg akkurat nå - selv om badesesongen er over :)
Dette er badedrakten "Bettie" fra Dorthe Skappels badedraktkolleksjon som ble lansert i 2009. Inspirasjonen fikk hun fra 20- og 50-talls badetøy, og fire modeller tok form; Annie, Bettie, Candy og Daisy. Den skjuler litt mer, holder inn der den skal, og fremhever det som kan fremheves, altså perfekt badetøy for Timoteia! Mon tro om det er mulig å finne 1 stk. rød Bettie i str. 38?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åjj så flott badedrakt! Skjønne godt at den e på ønskelista. Tippe du finn om du sett deg ned og leite, ka sku man gjort uten internett? ;) Og ja, dyr eller ikkje, du kan unne deg såpass når kroppen forfall litt etter den store påkjennelsen som et svangerskap e;)
Ha ei fin uka, klæm

Oh so cute! sa...

Enig, den va helt kanonfin! Sånn skulle eg og hatt! Si fra hvis du kommer over flere! ;)

Karoline sa...

Den var veldig fin Ragnhild, men husk at du godt kan bruke bikini også. Godt for magen å få litt sol på seg ;) Du trenger ikke å stramme inn eller skjule noe som helst!

PS: Kanskje finn.no har den? :)