lørdag 18. september 2010

"Børnetøi"

Lillemann har fått seg et par innesko. Riktignok i størrelse 6-12 måneder, men de vil passe etter hvert, og de vil nok også være mer til nytte når han er i den alderen :) De er kjøpt på salg hos danske Filabel, sammen med litt annet "børnetøi" (som måtte momses og tolles og alt mulig kostbart hos Posten..).
Til tross for avgifter, tror jeg ikke vinninga gikk opp i spinninga. Inneskoene er hovedsakelig laget av skinn, men også litt canvas der paddene er sydd på. Jeg synes også joggebuksa er morsom med broderi i baken. I tillegg kjøpte jeg en apelue, en snegle-nattdrakt og en rosa lekebil i tre. Bil er litt guttete, og rosa er litt jentete, altså en kjønnsnøytral leke (pluss at alle de andre fargene var utsolgt:).

2 kommentarer:

Rosaell sa...

Søte ting:) Må sjekke siden jeg også å se om jeg finner noe til tulla i magen min!

Karoline sa...

Aw, kjempesøte ting til en kjempesøt gutt :) Skoene var jo bare helt henrivende, kanskje han kan ha de på til jul :)