mandag 28. februar 2011

Oscarkjolene

Kjolene på den røde løperen er nok helt sikkert mandagens store snakkis rundt lunsjbordene i det ganske land, kanskje også middagsbordene og salongbordene og kafébordene også. Kanskje et større samtaleemne enn hvem som faktisk fikk Oscar? I hvert fall i enkelte kretser. De som kjenner meg er vel ganske sikre på hvilken kjole som var min favoritt i år, gravide Natalie Portman i denne:
Men jeg synes faktisk Scarlett Johanssons kjole var den fineste (dog ikke like gravidmagevennlig - visstnok så trang at den var vanskelig å gå i..)!
Det jeg har klart å fange opp av mine venninners meninger, tyder på at jeg (eller de) ikke er helt på nett :) De likte Halle Barrys og Reese Witherspoons kjoler aller best:
Witherspoons svarte kjole er kanskje mer anvendelig enn de lilla variantene ovenfor, men det får ikke hjelpe. Dessuten bør man bruke litt mer farge!

Alle bildene er hentet fra Starlounge. Hvilken kjole er din favoritt? Hvis du i det hele tatt har en? :) Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Eg har ikke sett noen kjoler og visste knapt at det var Oscar i natt :p Hvem vant egentlig? Fine kjoler alle, bortsett fra de to nederste da. Tror eg e mest enig med deg :)

Karoline sa...

Okei, no har eg sett litt på bilder på internett, og eg syntes Anne Hathaway sine kjoler var de fineste så langt :)