torsdag 17. mars 2011

Under vann

Jeg har vel tidligere nevnt at minien og jeg går på babysvømming en dag i uken. Det er veldig stas, både for mor og barn. Bassenget er ekstra oppvarmet, og dagslys strømmer inn fra vinduer som strekker seg fra gulv til tak. Da får det heller være at garderoben er tilpasset hobbiter, evt. maks tre voksne personer, mens vi på kurset er 12-15 (pluss babyer!), i tillegg til at vi deler garderobe med de som har kurstid før og etter oss. I forrige uke ble det tatt undervannsbilder av de små. Det ble kun tatt ett bilde, med mindre fotografen var sikker på at babyen hadde lukket øynene. Til gjengjeld fikk vi kjøpe hele bildefilen, og gjøre som vi ville med den. Her er vår lille Neptun, evt. Poseidon, om man foretrekker de greske gudeskikkelsene fremfor de romerske ;) Mangler riktignok både spyd og skjegg, men det kan jo komme etter hvert ;)
Da jeg først såg bildet, var jeg veldig usikker på om det var vår lille mini, eller en annens. Etter å ha studert alle de andre bildene, fant jeg ut at dette var den babyen som såg minst ut som en annen baby. Forståelig? Fotografen mente at man kunne kjenne babyene igjen på ørene. Jeg har aldri studert andre babyers ører, så hvem vet? 'Enkelte' mener vel at jeg umiddelbart burde kjent igjen minien siden han har tunga ut av munnen, hehe :)

3 kommentarer:

Karoline sa...

Ååååh herreverden! For et utrolig nydelig bilde :) Det e absolutt Arn, bare han har tunga på den måten ;) Han blir sikkert olympisk mester i svømming i framtiden! Blir helt imponert over babyer i vann, de e jo mye flinkere enn enkelte voksne!
E det du som holder han? I såfall har du kjempefine hender :)

God helg! Klemifleng

mamma sa...

Ja, det der e nok Arn. For et flott bilde. Skulle ønske d va babysvømming da dokker va små. No skal e kose meg lenge med bildet. Klemklem :)

Valgjerd sa...

Herlig bilde og så elegant hånda di er :). Frk fryd så helt fæl ut på sine bilder. Den beste måten jeg kan si det på var at hun så livløs ut...