torsdag 7. april 2011

Skitur med pulk 3

Rustikk pulk denne gangen. En gammel trekjelke snekret av bestefar for en generasjon siden, min brors ski fra da han var barneskoleelev og en vognbag av typen Svithun som mamma var først ut til å ligge i som baby, siden har det vært oss søsknene sin tur, og nå minien. Den er mye lettere å trekke enn man kanskje skulle tro, men man er av naturlige årsaker svært forsiktig med den i bruk! Som dere skjønner har påskeferien startet fint, mange skiturer, god mat, familie og kortklippet hår:)

5 kommentarer:

Valgjerd sa...

Kortklippet?? Betyr det at du har tatt noen få cm fra tuppene dine eller er det poden som har fått stusset lokkene?

Timoteia sa...

Sv Valgjerd: Hehe, betimelig spørsmål :) Faktisk har eg klipt håret skulderlangt(kort)! Skal klippe enda mer, mer oppklipt, men torte ikke gjøre det først. No e eg derimot klar ;) Herlig!

Valgjerd sa...

Tøffe damen, sikker på at du er helt nydelig som vanlig. Gleder meg til å se deg. Bare litt over en mnd igjen :)

ulyrica sa...

Så deilig! Nyt påsken!
Gleder meg til å se den nye frisyren når du er tilbake. :)

Karoline sa...

Hahahahaha! Ingenting e bedre enn ordentlig hjemmesnekra pulk :D Kjempesøt!