onsdag 15. september 2010

Pinnsvin-pannebånd

Som dere kanskje husker, har jeg skrevet at jeg har fått et ekstra spesielt forhold til pinnsvin. Jeg har ikke nevnt at jeg en gang krøp etter gangveien i mørket for å finne ut om den lille klumpen på veien var en bombe som snart ville detonere (den lille klumpen - som senere viste seg å være et pinnsvin - lagde en så merkelig lyd, og som nordlending - og uvant til pinnsvin - var jeg sikker på at det var summingen fra en bombe!), men det er en historie for seg. Jeg har derimot fortalt om pinnsvinet som løp over veien da vi var på tur til sykehuset for å føde. Min herlige venninne som har bloggen :sagt av Ingvil har sendt meg et hjemmelaget pinnsvin-pannebånd! *klapper i hendene av fryd*
Pannebåndet var pent pakket inn, og nydelige små klistremerker ga klar beskjed om at pannebåndet var hjemmelaget, og at dette var en liten hilsen fra familien ♥ Veldig koselig! I tillegg var pannebåndet så pent (legg merke til merkene som er sydd fast i sømmen, pinnsvin der også!), og kjempe behagelig - ikke minst! Tusen takk, kjære venninna mi!

1 kommentar:

Oh so cute! sa...

Hei bestis!! :) Så fin du e med pannebåndet på! :) Skikkelig koselig! Arti med litt reklame også! Håpe pannebåndet kan varme deg på kalde høstdager. GLA I DEG! Klem