fredag 28. januar 2011

Med lua på snei

Joda, nok en gang må jeg si at jeg er her fremdeles! Ordet "vinterdvale" har fått en ny betydning. Dagene går ikke fortere, og jeg har heller ikke mer å gjøre nå enn tidligere - bare litt mindre å skrive om kanskje? Jeg har jo nettopp tilbrakt mye tid med familien, og tror ikke de trenger så mye oppdatering akkurat nå. Men etter hvert? I tillegg tenker jeg, som mange andre mammabloggere, at det kanskje ikke er rette tiden å bruke på å blogge? Minien er jo liten bare akkurat nå, tiden går fort, og jeg vil holde fast ved den. Denne gangen kommer en liten hilsen fra minien til hans tante i Stavanger: Vi savner deg! ♥
Flere bilder kommer siden. Nå skal jeg nemlig hoppe inn i kjolen og dra i bursdag :) Ha en god helg!

4 kommentarer:

Tante Karoline sa...

Nommenommenom! Så utrolig kul han e på det her bilde :)
Du må ha gjort noe rett, for går ikke an å kopiere bildet, så sikkerheten e visst på topp!

Savne dokker og! Skal nok få ordnet en Oslo-tur ila det neste halve året :p

Valgjerd sa...

Ikke glem oss som ikke har fått en skikkelig dose av deg på lenge... Vi vil ha oppdateringer :)

Timoteia sa...

Hei Vallis! Va innom jobben i dag, og da snakka vi om deg :) Klart e skal oppdatere litt for din skyld ;) Savne deg! klem

Valgjerd sa...

Takk søte vennen :). Savner deg og Oslogjengen mye. Klem