søndag 3. april 2011

Inspirerende og kjærlig

Jeg har fått en award av Rosaell, og jeg anbefaler dere å ta en titt innom den koselige bloggen hennes. De har nettopp hatt familieforøkelse, så -obs obs- for utrolig søte babybilder!!! Det frister med en nummer to, kjenner jeg ;) Tusen takk for awarden, Rosaell!
Utmerkelsen gis til "en inspirerende og 'kjærlig' blogg med under 100 følgere". Det finnes enormt mange bloggere i denne kategorien, og jeg vil gjerne sende den videre til disse:

Liten Karoline - Stor verden
Hærlig kaos
Ulyrica
Birkis Company


Dere er herlige!!

2 kommentarer:

Karoline sa...

Men eg har jo ikke en kjærlig og inspirerende blogg! Eg føle at bloggen min kan være relativt kynisk innimellom, og kanskje slem? Men det kommer vel an på øye som ser ;)
Gratulere til deg iallefall :D

Rosaell sa...

Tusen takk for koselig omtale :) Så kjekt at du ble så glad! :) Velfortjent!