fredag 6. mai 2011

En pokal...

Avsluttede prosjekt må feires, det er sant nok. Kanskje ikke alle typer prosjekt, "enkelte" har jo for eksempel en tendens til å kalle det for et prosjekt dersom de skal rydde i en bokhylle, vaske badet eller gå gjennom størrelsene på babyklærne som ligger i en kommode *kremt* Nei, de prosjektene som skal feires er av en litt mer krevende art. Som for eksempel det prosjektet Timotei har arbeidet med på jobben den siste tiden. De feiret at det var avsluttet med sosialt samvær, først på en gokartbane, deretter på en av de bedre sjømatrestaurantene her. Etter rundene på gokartbanen fikk han noe plassert i hånden, som jeg senere fikk plassert på kjøkkenbordet:
Hva gjør man egentlig med en pokal? Kan man kaste den? Og mer betimelig; kan man be mannen sin om å kaste pokalen han har vunnet og stolt tatt med hjem for å vise til sin kone? Huff, nei, det tror jeg ikke (selv om jeg kanskje ymtet litt frampå om det i går). Jeg tror vi får se om den kanskje finner seg til rette på det gutterommet som jeg planlegger. Kanskje. Ellers vet jeg rett og slett ikke. Noen forslag? Noen utstilling i stua kommer i hvert fall ikke på tale ;)

3 kommentarer:

Karoline sa...

Hahahahahaah! Man kan ikke kaste en pokal x) Den kan derimot pakkes ned i en eske og lagres på boden. Eller han kan ha den i klesskapet sitt, så kan han se på den hver morgen og kveld. Men det var en veldig fin pokal da, gratulere til mannen :)

Valgjerd sa...

Her har vi løst det med å kalle den ene boden verksted ;). Der er hammer, skrujern, drill og pokaler....

Timoteia sa...

Hehe, genialt, Valgjerd :)