mandag 9. mai 2011

Et lite glimt...

av mitt korte hår! :) Det er alltid litt vanskelig å ta bilder av seg selv, spesielt når man har sånn linse man skrur på for å forstørre/forminske. Det glemmer jeg alltid, så her er et lite glimt av meg, mitt korte hår og minien. Jeg må innrømme at krøllene er laget med min rosa styler, i dag har jeg for eksempel heeelt slett hår og det er ikke så særlig sjarmerende, synes nå jeg, men men.. Vi nyter soldagene, sommerfølelsen har definitivt tatt over etter påska på ski, og minien sover ute på verandaen og døra ståt på vidt gap. Barnelatter og summende humler blander seg inn i lydbildet sammen med P1-reporteren, og jeg koser meg med hjemmelagde sjokoladeknuter.

Vi har nettopp vært på besøk hos en av mammaene i barselgruppa. Det er ubeskrivelig koselig med kjentfolk i nærmiljøet! I tillegg har minien og jeg vært på helsestasjonen for vekt- og lengdemåling. Det er ingen tvil om at minien er mini ;) Til sammenligning kan jeg si at jeg selv var 1,5 kilo tyngre da jeg var på samme alder, og Timotei var cirka 2 kilo tyngre. Men vår krabat er aktiv (reiser seg overalt, og skal helst gå, selv om beina ikke er med på det - ennå) og glad, og mamma har overbevist meg om at jeg ikke trenger å bekymre meg (til tross for at han bare har lagt på seg 100 gramto måneder), men en liten tur innom åpen helsestasjon på fredag, ja, det skal jeg!

So long!

2 kommentarer:

valgjerd sa...

Godt at du har en klok mamma og veldig deilig å ha en helsestasjon som kan bekrefte at mammaen din er klok :). Fiiin på håret. Gleder meg til å se det live og så gleder jeg meg til skravling i Lofoten. Ikke lenge igjen. Weeee

Karoline sa...

Du e superfin på håret, både med og uten krøller :) Har selv bestilt time hos min faste frisør, men han e så opptatt at eg måtte på venteliste -.-
Syntes mamma sa noe om at eg også var en liten stutt baby som brukte litt tid på å legge på seg, så han slektes nok på meg :) Det e ingen fare, for hvis han blir som ho tante Karoline, så veks han nok både i bredde og høyde når han blir stor :D