lørdag 11. juni 2011

*Pausemusikk*

Er det noen her fermdeles? Jeg har vært så opptatt i det siste at bloggen ikke har vært i tankene på lenge. Jeg har blant annet begynt å jobbe igjen. Hver morgen lister jeg meg ut av soverommet mens minien ligger i senga mellom Timotei og min hodepute. Mange lengselsfulle blikk sendes før jeg må lukke døren og ta beina fatt for å rekke t-banen, jobben, møtene, avtalene..
Men der er godt å vite at minien koser seg hjemme sammen med pappaen. Og at de koser seg er det ingen tvil om! Sykkelturer og turer i bæremeisen har det blitt allerede denne første uka. Bildet ovenfor er fra i mai, da jeg fremdeles var hjemme. Timotei tar ikke bilder fra utfluktene de er på, og jeg er, som dere vet, litt treig med å overføre øvrige bilder. Bildet under er fra babysvømminga i mai, en av de andre mammaene hadde med eget kamera og vi knipset litt av hverandre. Koselige minner :) Vi har fått plass på nytt babysvømmekurs til høsten. Denne gangen på søndagene, da kan både Timotei og jeg delta. Det blir en fin familiesøndagssyssel :)
Fremover vil jeg ikke prioritere bloggen siden 1) jeg jobber og er mye borte fra minien, 2) det er sommer utenfor vinduene og 3) jeg er lat med å overføre bildene som tas. Men jeg har tro på og håp om at jeg skal komme sterkere tilbake til høsten. Situasjonen vil ikke forandre seg mht punkt 1) og 3), men det får stå sin prøve. Om få uker skal vi, om alt går etter planen, på sykkelferie i Danmark en langhelg, og i august skal vi være nordpå. Fra september og ut året skal jeg arbeide 60 %. Det høres med andre ord ut som at jeg kommer til å ha noe nytt å komme med her på bloggen, i tillegg til at jeg kanskje finner litt tid til å poste innlegg.

Enn så lenge; god sommer til deg og dine!! *Fiiin pausemusikk*

1 kommentar:

Karoline sa...

Åh, elske når du legg ut bilde av minien! Har ikke sett han siden påske, og da var han bare en bitteliten pjokk med snørrete nese, men se så stor han e blitt no! :) Putte han enda tunga ut av munnen? :p
Kjempefint bilde av dokker i svømmehallen også, du e en superhot og fresh mamma!! Bra at dokker har fått plass på svømminga til høsten også, kanskje minien blir dykker når han blir stor :)

Prøv å oppdater masse! Spesielt om Danmarks-turen :) Ellers må eg jo ringe hver dag for å vite ka som skjer ;)

Ha en fin kveld!