mandag 14. juni 2010

José Ebers rosa drøm!


Som jeg skrev i et tidligere innlegg har jeg ønsket meg en styler som kan trylle frem romantiske lokker i mitt indianerglatte hår, og jeg nevnte vel at kjære Timotei klarte å finne en rosa José Eber-styler til meg på flyplassen i Norwich i England (snakk om å ha flaks!)

Det er livstidsgaranti på dette vidunderverktøyet - og på grunn av engelsk stikkontakt, har jeg nå begge deler ;) Varmes opp på 15 sekunder, og gir mange forskjellige krøller og bølger in no time! Tidligere har jeg stått med en håpløs krølltang i timer om morgenen, bare for å miste det aller meste etter en luftetur ute. Krøllene jeg får av denne tangen varer helt til neste dusj! Hurra!! :) (For spesielt interesserte: Det er keramiske plater med temperaturregulering - love!)

3 kommentarer:

Rosaell sa...

Så kjekt med krøller! Det kunne eg og tenkt meg! :D

gURo sa...

Så fin den va :) Men kordan e d sia den har engelsk kontakt, passe dem te de norske el må du ha adapter? har nemlig oxo kjempe lyst på GHD tanga.. Til mitt tunge, glatte og helt slette hår.. Ønske meg fine krølla.. :)

Kordan går d me mange?? Ikke lenge igjen nu.. Spennanes :D

Timoteia sa...

Sv: Hei Guro, no må du forte deg å oppdatere bloggen din - den e jo så koselig å lese! Som du kanskje kan se på d ene bildet, så har eg et sånt stykke som settes på stikkontakten, så vips - helt normal skandinavisk kontakt :)